Varning

Mammas nya kille är mycket beroendeframkallande!!

Jag kan sitta stilla och tyst i timmar och bara lyssna.

Jag sökermig till situationer där jag inte kan göra något, annat än att lyssna.

Jag blir rastlös och orolig när jag inte kan lyssna på flera timmar.

Jag älskar Patrik Larsson och hur han pratar. Tycker verkligen att det låter som en vän (E) från Skell när hon larvar sig.

Jag måste verkligen powerlyssna, avsnitt efter avsnitt efter avsnitt.

MA (Mammas nya kille anonymus) någon?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Visst är det underbart. Du skulle ha sett dem på Södra teatern i vintras :) Men jag tror de kommer tillbaka i höst igen. Klungan heter de då :) Sedan har du samma killar i barnprogrammet Dafo ;) Kul det med.

2009-05-25 @ 23:16:25
Postat av: Kotte

Beroende jag med. Hinner sällan med att lyssna på onsdagar, så vi lyssnar till frukosten på helgen. SR på nätet är bäst :)

2009-05-26 @ 13:26:10
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Fröet

jag är också med;)

2009-05-26 @ 19:08:05
Postat av: Jenny

Ha, jag trodde att det var jag först, men tydligen inte.

2009-05-26 @ 22:28:40
Postat av: Hanna

Bling: Måste kolla in.



Kotte: Jag har poddat samtliga säsonger jag hittat. Jag kan nog verkligen överkonsumera.



Frö: vi får upprätta någon slags dagordning.



Jenny: Emma :)

2009-05-27 @ 19:11:15
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Ester

Och jag är helt oinsatt.

2009-05-30 @ 20:57:58

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0