Efter semestern

Jag har åter vardat på Stockholmsk mark.

Det känns ärligt talat lite trist. Lite gråare, lite ensammare och lite rastlösare.

Jag bestämde mig för att bli kvar i mammas försorg några extra dagar efter att ha hittat ett nytt lugn i min barndomsstad som jag sällan haft där förut. Jag antar att när man är hemma varje dag blir hemmet till slut som ett jobb. Så det var skönt med semester.

Hitta tillbaka till glädjen i att spela piano, umgås med familj och favoritbarn, sova lite djupare, vara ute i kylan - lite närmare naturen - och dessutom återse ett gym. Skön träningsvärk spritter i kroppen idag.

Man ska passa sig för att bjuda in mig, för man vet aldrig när jag behagar åka igen.




Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0