Status och 5-56

Äntligen har min dörr slutat gnissla. Eller slutat, jag har förstås sett till att den slutat.

Förkylningen är inne i en ny fas. 5-56 innehöll något slags mentolaktigt som hela lägenheten luktade av igår, kan det ha varit en bidragande orsak? Annars tror jag mycket på mitt harmonisete med ingefära.

Morgonen har spenderats med att läsa i sängen. Nu har jag läst ut min sista bok av Nesbø, Jo, men jag tror dessbättre att det finns ytterligare en att läsa. Jag älskar Harry Hole.

Det regnar ute. Jag kan vara inne.

Studier? Javisst, de börjar nu.

Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer
Postat av: Lennart

Så du tycker 5-56 doftar mentol? Då jag har använt det tycker jag att jag känner en bekant doft, men jag kan inte komma på vilken. Kanske det är något åt det hållet jag famlar åt?

2008-09-03 @ 17:54:26
URL: http://trannel.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0