Min husgud

Jag blir glad när jag tänker på min uppsats. Den ska  bli i den kritiska diskursanalysens tecken. Så Fairclough ska bli min husgud.

Jag måste nästan köpa mig en egen bok av honom. En bok som ska komma att bli en väl tummat exemplar där jag kan de bästa sidorna utantill.

Förra gången jag läste Fairclough är inget jag vill minnas. Det var ångestladdat och jag förväntade mig inte att förstå något.

Den här gången ska det bli annorlunda. Något extra. Han ska bli min. Det ska bli vi.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Uppsats är kul. Själv har jag skrivit en uppsats om produktförpackningar haha. Och en om management. Hehe, gjorde en av intervjuerna på Marabou :D Ja, jag fick mycket godis med mig hem hoho.

2008-09-18 @ 21:24:47
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Bling: Härligt! Det låter ju väldans trevligt!

2008-09-18 @ 22:15:07
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0