Klippdockan Hanna

Jag hade planer på att analysera den här webbplatsen ur ett genusperspektiv. För att förkasta att klippdocks-tjejerna är snygga, 13 år och har stora bröst och får välja mellan puttinuttiga kläder och korta kjolar. Allt i dyra märken. Dessutom går de som fotomodeller, med en massa rumpvickande.

Igår fann jag mig själv fastna med en klippdocka x antal timmar. Det tog lika många timmar innan jag hittade kläder som kändes lite tyngre. Ett par punkiga rutiga byxor och kängor fann jag till slut långt ner i klädhierarkierna.

Det fínns ju en del att säga. Men det känns ändå lite svåranalyserat.

Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0