Första parkett

Jag ser mina grannar på anda sidan väldigt väl, om jag vill.

Tillräckligt väl för att slänga ut min tv för gott. Grannen har skaffat bioduk och jag har första parkett.

Sanningen är att jag när jag bara råkar slänga ett öga nästan kan bli rädd. Det är som att någon försöker säga mig något. En alien, typ. För plötsligt är det golfspel eller någon dålig actionrulle över hela min gård.

Och jag tycks inte vänja mig för jag hoppar till lite inombords varje gång jag råkar se den.

Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Jag kan oxå se mina grannar väldigt väl, ibland för väl.

2008-09-09 @ 23:18:46
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Hanna

B: Ja, det är inte så kul alla gånger.

2008-09-10 @ 10:01:39
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: 08an

Du skriver iaf "om jag vill". Jag har f*n inget val. Det är bara att inse att jag bor i ett kollektiv där alla snyltar och deltar i varandras liv.

2008-09-11 @ 23:17:37

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0