Renhet



Renhet har många ansikten. Idag visar jag upp detta.

Jag brukar försöka köpa dyra produkter när jag har möjlighet till att få dem lite billigare (läs: Tax Free). Men det är ju inte alltid man hinner åka iväg någonstans innan produkterna tar slut. Men jag har upptäckt en fördel med att köpa saker lite dyrare. Då får man en massa roliga småburkar på köpet. Och det ger ett litet mervärde och en lite större känsla av överraskning och present. När man nu spenderat halva sitt matkonto på att frigöra sin hy.

Jag inser en annan sak. Aldrig tror jag min hy har känts så ren som den gör nu. Den kanske till och med andas. Och det kan ju vara positivt för att slippa invasion av finnar i framtiden. Jag invaderar dem istället. I november. Då blir det Tax Free också.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Lina

älskar clinique:) köpte nyss deras clarifying lotion igen för min var slut.



Dumt att jag inte sagt nåt föresten. Jag kunde ha "köpt ut" åt dig. äre nåt annat är det bara att säga till.

2008-10-09 @ 16:30:44
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lina: Menar du att ni har personalrabatt!? Lyxigt. Gulligt av dig att erbjuda dig! Jag har dock höga förhoppningar på finlandsbåten :)

2008-10-09 @ 17:07:45
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0