Nattsuddad

Igår åkte drillflickeuniformen på. Då kan vad som helst hända. Det gjorde det också. Jag slogs med prinsessan Leia och minglade med Anna Nicole Smith. Allt utspelade sig på engelska, men med svenskar. Jag utförde uppvisning på uppvisning med stav. Tills jag tappade kjolen. Det är jag och Lill Lindfors.

Natten blev lång. Jag hann leta igenom Söders gator efter nycklar som var försvunna, i ihärdigt regn. Efterfesten bjöd på dans på en fullsatt äkta matta.

Hunger drev mig till slut hem. Innan jag la mig och sov läste jag morgontidningen. Jag vaknade med en känsla av deja vu. Mitt hår luktade rök. Det var länge sen jag led av det senast.

Idag får jag vara bakis en extra timme. Hallelujamoment hela dagen.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter som en helt fantastisk kväll!

Vem var trevligast - Leia eller Anna Nicole?

2008-10-26 @ 14:05:37
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Karin: Anna Nicole slapp jag battla med så jag får nog säga hon. Mycket sympatisk!

2008-10-26 @ 17:19:17
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0