Hur skrev jag i skolan?

Jag läser litteratu om elevtexter. Jag undrar just hur mina egna texter såg ut under skolåren egentligen. Riktigt nyfiken blir jag. Det kan finnas någon enstaka kvar i källaren, men jag tror att det mesta slängdes bort i förra utrensningen. Det är lite synd. Särskilt som jag minns temat på vissa av dem. Ryys... Jag får skämsbumpar över hela kroppen när jag tänker på dem.

Jag ska nog ge mig ner i källaren och se vad jag kan rota fram i gammal textväg. Kanske sätta mig och analysera dem - för skojs skull.

Eller bara slänga tillbaka dem i skämshögen igen.

Uppdatering: Som jag trodde är källaren tömd på allt dylikt. Däremot hittade jag krönikorna jag krev under åren 1995-1998. Jag har läsning för flera timmar framåt.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0