Bra eller anus

Gårdagen bjöd förresten på goodiebags. Kanske inte så flådiga som på bloggalorna, men ändå. De flesta verkade inte så intresserade av innehållet. Så jag passade på att länsa samtliga som var kvar. Hamstern...




Det sämsta med idag är att jag måste laga mat. Och för att kunna göra det måste jag ta mig igenom regnet till en affär. Ställer någon upp på hemleverans tro?

Det bästa med idag är att jag faktiskt inte är bakis. Men ändå, tillräckligt för att kunna upparbeta en konstant hunger. Se ovan.


Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag har både varit ut i det ruggiga regnet och lagat mat i dag. Nej nu blev det fel, lagade inte utan värmde bara upp några gamla rester.

2008-10-26 @ 15:04:34
URL: http://trannel.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0