Lycka och förfall

Dansen ger och tar.

Den ger mig energi, lycka, välbefinnande, styrka, kärlek och motivation.

Den tar delar av min kropp och gör dem obrukbara. Jag har en blå axel, ett blått knä och en fot som inte kan belastas när jag står på tå. Det hände något på dansen, och nu kan jag inte gå ner för trapper för då skriker jag och börjar halta. Men det gör inte ont annars. Så jag ska inte klaga. Men jag är lite oroad.

Axeln blir bra så småning om. Under tiden får jag sova på andra sidan. Knäna har länge varit obrukbara och lite gnissliga, så det är egentligen ingen skillnad.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Fröet

usch, låter inte bra:/ med kassa kroppsdelar, Hoppas du läker ihop snabbt

2008-05-11 @ 20:48:46
Postat av: 08an

vad härligt att du tar i så pass! det är värt varenda blåmärke!!!

2008-05-12 @ 09:46:54

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0