Mitt intresse är fångat

På vägen hem idag gick jag in i en butik med herrkläder eftersom jag skulle köpa ett herrplagg till en herre i familjen. Nu blev det inte riktigt så. Jag kom istället ut med ett par herrbyxor i storlek small - jo, de satt perfekt på mig. De kommer att bli vårens plagg. Jag kanske kan sova i dem..?

Väl hemma hittade jag Elle på hallgolvet (ja, jo, jag vet...) och jag insåg att månadens nummer hade allt. Så jag har bläddrat och läst (snabbläst förstås :). Marit var ju med. Maaaarit, i ett reportage från NY. Hon är ju fantastisk, underbar och alldeles alldeles... ja, underbar!

Men jag passade på att fastna för att jag måste ha en massa nya saker. Nej, inte från Elle faktiskt, utan från mitt huvud. Plagg dök upp som skulle passa perfekt till herrbyxorna jag nämnde ovan.

Så nu sitter jag och analyserar mitt konto och undrar hur fasen det ska gå till. Nåja, det kommer en ny lön om två veckor.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: tess

härligt när man hittar nåt man gillar så där spontant! hur blev d m herrn i familjen? fick han nåt?

2008-03-10 @ 21:56:10
Postat av: Ester

Vad roligt att du hittade något som du gillade! Det går ju oftast bäst när shoppingen kommer lite oväntat.

2008-03-10 @ 22:00:46
Postat av: ursula

Kan tipsa om att Marit började blogga på rodeo.net idag!
http://www.rodeo.net/marit-bergman/

Tjingeling

2008-03-11 @ 02:08:54
URL: http://www.rodeo.net/marit-bergman/
Postat av: Hanna

Tess: Eeehm... bättre lycka nästa gång.
Ester: Visst är den, när man inte letar hittar man allt!
Ursula: Tack för tipset!

2008-03-11 @ 17:56:45
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blingbing

Åååh det är så coolt med herrbyxor. Vill också ha :)

2008-03-11 @ 18:52:37
Postat av: Hanna

Bling: Det är där de coola byxorna finns :)

2008-03-11 @ 21:41:02
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0