En helg i skuggan

När solen är tillräckligt varm trivs jag bra i skuggan. Gärna i en hängmatta. I lagom bris.

Där har jag spenderat större delen av helgen. Tills brorsan hängde sönder den. Perfekt tajmat att jag inte låg i den då. Den är återställd igen.

Jag har även hjälpt till att vänja av en liten tjej med sina föräldrar. Det var mycket traumatiskt att bli bortlämnad av föräldrarna och när tårarna slutat komma somnade hon utmattad på min mage. Väldigt mojsigt.

Helgens:
ord är titta
sysselsättning är lata sig
attack är måsbajs
dryck är petit chablis
mat är haloumi
myggbortskrämmare är rökelse




Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Ester

Det låter som att du haft det riktigt fint!

2008-06-08 @ 22:45:04
Postat av: Jazzhoppan

Skuggan rules...

2008-06-09 @ 11:47:21
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: beyonce

En hängmatta i skuggan låter inte allt för tokigt. Helgens ord var titta även för mig....

2008-06-09 @ 17:50:07
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Mys! Vilken störtskön helg du haft du :D

2008-06-09 @ 18:49:33
Postat av: Petra

Helgen verkar ha varit skön. Jag är helt inne på att skaffa hängmatta efter detta inlägg. Och jag bortser förstås att de KAN gå sönder...

2008-06-09 @ 20:27:38
Postat av: Petra

Min kommentar försvann, väldigt konstigt... Men jag var inne på att köpa hängmatta i alla fall... :)

2008-06-09 @ 20:29:02
Postat av: Hanna

Ester: Det har jag.

Jazz: Jess.

B: Hängmatta är underbart!

Bling: Japp.

Petra: Den är tillbaka igen. Hängmattor är underbara, tills de går sönder.

2008-06-09 @ 22:21:49
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0