Teknikgalen

Jag har arbetat upp ett visst teknikhysteri som börjar ta sig in i jobbet nu också.

Jag går in på NetOnNet och hittar massor med saker jag verkligen måste ha. Jag kan plocka hela shoppingkorgen full innan jag besinnar mig.

Nu har jag skapat en massa behov på jobbet också. Och tänkte att jag kunde shoppa för deras räkning också. Det är ju lite roligare när någon annan betalar.

Jag tror det är skatteåterbäringen som gör sig påmind. Den ska antagligen omvandlas till teknik.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Janne

Gud vad roligt att höra. Jag är också alltid på jakt efter teknik. Funderar just nu på LCD till stugan och till sovrummet, tv-kort till datorn, kanske ett 3G kort för stugan, iPod Nano, Ipod Nike+, nya hörlurar och säkert mycket mer.

Tur att man har en sambo som bromsar mig. Annars skulle jag hamna på lyxfällan.

2008-04-02 @ 22:44:44
URL: http://2barn1hund.blogspot.com
Postat av: Maria

Verkar vara något släktdrag ;-)

2008-04-03 @ 10:26:24
Postat av: Hanna

Janne: Tur att jag hinner komma till sans också. Att tänka "jag tar det imorgon" har räddat mig många gånger. För imorgon är en annan dag - och då känns det inte lika livsnödvändigt.

Maria: Det säger du ;*)

2008-04-03 @ 21:21:28
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0