Strålande jul - nä, dag

Vissa dagar har det. Den här dagen hade det. Utan att jag märkte det själv kom och gick ögonblicket. Ingen annan märkte det heller. Men det var där. Och det fyllde mig med positiv energi. Till bredden.

Så lite det krävs för att fylla mig med positiv energi. Och så bra allt blir när jag är fylld med den. I kombination med god sömn kan en dag bli hur stor som helst.

Ja, vissa dagar har det. Jag önskar att de kom oftare bara.

Jag behöver mer positiv energi. Oftare. Mer.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt! Det-dagar kommer alltför sällan, så man får njuta när det väl dyker upp.

2008-04-15 @ 21:55:38
URL: http://petra.papper.fi
Postat av: Bingbing

Jag har också den känslan. Den kom smygade idag i solens sken.

2008-04-15 @ 21:55:44
Postat av: Hanna

Petra: Ja, det är bara att passa på.

Bing (är det du och Chandler ;): I solen händer det grejer :)

2008-04-15 @ 22:42:39
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0