Minnenas television

Jag satt och tittade på SVT Play igår. På inget särskilt. Bara för att jag kan.

För ett år sen kollade jag en del på SVT Play. Inte hemma förstås eftersom jag hade smalband och dessutom ingen programvara som stödde tv-tiitande på webben. Men där jag var på dagarna kunde jag se SVT Play. Ett bra ställe. Dessutom var jag fortfarande student och levde ett ganska gott liv.

Jag ser till stället från jobbet fortfarande. När jag satt ock tittade på SVT Play igår och såg den fina gröna symbolen var det som att resa i tiden. Jag mindes allt väldigt tydligt, mindes till och med hur stolen kändes att sitta på och hur det luktade på redaktionen.  

Egentligen saknar jag nog inte stället, men jag tänker på det ibland. Och det är mest bra tankar. Ibland springer jag på någon därifrån och det är kul att höra vad som händer där nu för tiden. 

Det var en bra höst förra året!

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Lina

har aldrig kollat på...känner mig lite lost

Postat av: Hanna

Lina: Du måste gå in på svt.se och kolla in allt material som finns. Nu!

2007-09-19 @ 16:30:00
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0