Jannelistan

Igår satte jag mig och påbörjade en lista med vilka företag jag helst skulle vilja jobba på. Sen tänkte jag att det bara är att skicka ansökningar till alla dessa företag. Jag lyckades få ihop ett företag.

Flera av företagen låg bortom pendelavstånd, är jag helt beredd på att lämna Stockholm? Nja.

Andra företag tog inte emot spontanansökningar. Eller tog emot gjorde de väl, men de behandlades inte. Då förlorar det på något vis poängen.

Så ett företag har jag som jag skulle vilja jobba på. Det tycker jag är lite beklämmande och ganska dåligt presterat faktiskt. Jag hoppas jag ska vara lite bättre idag.

Kommentarer
Postat av: Pediastargateinfinity

Nice security code.
Does it work?

2008-01-09 @ 06:20:52
URL: http://pediastargateinfinity.blogspot.com
Postat av: Thorkaja

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2008-10-07 @ 11:20:16
URL: http://thorkaja.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0