Backstage club

Lyckades visst försova mig även denna måndag. Måndagsdisciplinen har det visst blivit lite si och så med.

Jag hade en riktigt skön, oväntad utgångskväll igår. Vi hamnade på Backstage club. Som hemlig gäst uppträdde Sonja Alden med sin Melodifestivallåt. Jag gillar den för att hon känns som en så genuin människa och hon låter lycklig när hon sjunger den. Sen uppträdde hon även tillsammans med Shirley Clamp och Velvet och de gjorde en väldigt skön låt tillsammans. De var så samspelta.

Det var mycket artistfolk där helt enkelt och jag hade dessutom trevligt sällskap av L och hennes två kompisar. Det var rätt länge sen jag var på lokal kan jag säga, men det smakade definitivt mer. Särskilt när man får chansen att träffa lite nya människor (och i lagom dos).

Vi tog sista tuben hem och jag har äntligen lärt mig att jag inte klarar av att dricka alkohol. Ett glas vin räckte bra, och så mår jag bra idag också.

Fler såna här kvällar! Gärna söndagar som ändå är en helt värdelösa som kvällar betraktat.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Angående måndagsdisciplin: Visst är det märkligt att en måndag är en måndag är en måndag, oavsett arbetssituation?

2007-03-12 @ 12:39:14
Postat av: Hanna

Staffan: Ja, varför är det alltid segt med måndagar och ny vecka? Det är alltid ny press på något sätt...

2007-03-12 @ 14:44:26
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blingbling

Eller hur! Det är söndagar som är den nya "gå ut dagen" liksom =)

2007-03-12 @ 15:45:29
Postat av: Hanna

Bling: De är helt perfekta! Särskilt om man som jag helst inte vill trängas...

2007-03-12 @ 15:56:22
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0