Material girl

Om materiell lycka är eftersträvansvärt så känner jag mig i nuläget helt fullkomlig. Jag har blivit totalt mobil, insåg igår att det inte funkar med fast bredbandslina längre. Så jag uppgraderade idag. Det bästa är att jag är helt fri i min mobilitet.

Jag har hört rysare om vad man måste gå igenom för att returnera modemet hos den leveratör jag har idag. Men också det löste sig eftersom det visade sig att jag äger det. Fint!

Jag veeet! Materiell lycka är falsk och atificiell. Men om det är det som finns att tillgå är det väl inte mycket mer med det?

Imorgon ska jag på bröllop och fest, och jag har faktiskt bara plockat grejer ur garderoben. Det är teknik som gäller just nu.

Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: rosenblom

på riktigt... varför måste den materiella lyckan vara falsk? vilken sorts lycka måste vara den enda sanna?

2007-06-29 @ 16:52:18
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Hanna

Rosenblom: Tanken gläder mig! Men... när jag saknar min dator som jag inte saknar något annat, då börjar jag ändå ana oråd.

2007-06-29 @ 18:11:22
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Jonne

Prylar kan visst göra en lycklig - Men bara för stunden. Men prylar är kul även om man inte blir lycklig av dom.
Prylar är även bra att ha.
Vi har en båt som heter Material Girl.

2007-07-01 @ 20:24:25
URL: http://lifeofjonne.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0