Stolpdans

Ok, äntligen hemma igen. Har vandrat genom halva stan för att ta mig hem.

Jag kan säga en sak. Att dansa stolpdans är inte att förringa. Mina knän är helt blåslagna och mina armar lär ha träningsvärk imorgon. Mitt ena knä har ett praktiskt taget svart blåmärke, jag har aldrig haft ett så kraftigt någonsin. Dessutom två rejäla på ena foten (hmmm). Ordentlig kramp i ena vaden.  Alltså, att dansa stolpdans är inte bara att se sensuell ut, det är ren aktrobatik. Men kul var det.

Tyvärr fanns en stolpe på det ställe vi gick  ut. Jag blev tvungen att vända mig själv upp och ner på den stolpen. Där hängde jag, inte särskilt sensuell, men ganska glad. Kul var det som sagt. Kanske borde ta en längre kurs!

Kommentarer
Postat av: Fatty

I vilken stad tränar du? =)Stolpdans dvs

2007-12-07 @ 11:21:18
URL: http://fatassfatty.blogg.se
Postat av: Emelie

Vart kan man träna stolpdans?

2008-11-27 @ 20:46:27
Postat av: Hanna

Var tränar du stolpdans och i viklen stad ?:)

2009-09-20 @ 03:20:00

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0