Morgondagen ser ljus ut

Saker att tänka på inför imorgon:

 - Skapa positiv energi
 - Skapa energi
 - Tacka nej till jobb du inte vill göra
 - Skriva ansökningarna
 - Skriva ner tre saker jag är riktigt bra på
 - Skriva ner tre saker jag helst vill göra
 - Skriva ner tre företag jag vill jobba på
 - Tänka bra tankar
 - Vara glad
 - Sakna någon
 - Åka till skolan och hämta den sista uppgiften på expeditionen
 - Glöm inte ordet "nej"
 - Kolla igenom alla kontakter jag har
 - Var glad
 - Glöm inte att jag aldrig mår dåligt
 - Må bra
 - Planera en rolig sak i framtiden
 - Planera framtiden
 - Planera lägenheten om jag inte kommer på något annat roligt i framtiden
 - Må bra
 - Ring mamma och var glad
 - Innan jag ringer mamma, kolla upp hur det är med min symaskin som hon vill långa
 - Vara på min absoluta topp
 - Le åt människor
 - Förträng träningsvärken i hela kroppen

Jag tror på imorgon

Kommentarer
Postat av: Honken

Gud vilken bra lista! Glöm inte ordet "nej". Det är mitt stora problem... :-/

2007-01-17 @ 08:19:23
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Hanna

Visst är det ett bra ord, men hur använder man det?

2007-01-17 @ 09:17:24
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0