Matlustförlust

Eeeh, det har hänt något med min matlust. Den är helt enkelt inte där längre. Jag är ju alltid hungrig. Plötsligt får jag knappt i mig en macka på morgonen. Det brukar var ett tecken på att jag inte är på topp. Jag kan fortfarande gå runt och le på dagarna, men när jag tappar matlusten vet jag att det är något på gång. Det är oavkortat oroande. Jag känner inte att jag är sugen på något. Och det brukar jag också alltid vara.

Jag förstår inte varför denna oron härbärgerar i min kropp. Det var en vecka sen jag slutade skolan. Vad är problemet? Varför kan jag inte bara ta det lite lugnt ett tag? Jag insåg igår att jag verkligen inte kan det. Jag höll på att krevera under kvällen för att jag var så uttråkad. Jag har gjort allt jag kan fylla en dag med redan. Nu kan jag inte ens äta, det brukar annars vara en bra sysselsättning för mig. Låt det här gå över snart!

Kommentarer
Postat av: Albertnicole

Very useful information. Thank you!

2008-10-17 @ 14:56:59
URL: http://albertnicole.20six.fr

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0