Färdig

En utvärdering där läraren höll låda för att slippa lyssna på och ta till sig av kritiken, så avslutade vi vår utbildning. Vi satt alla som i ett töcken av mörker och misströstan efter att ha lyssnat på hur vi blev den kull som institutionen glömde. Dessutom tror jag vi har en konstig självbild. Vi har under praktiken insett att vi kan så mycket, men vi är dåliga på att positionera oss. Så det jag ska göra de kommande dagarna är väl att sätta mig och arbeta på min självbild och mitt varumärke. Viktiga saker.

Fick dricka lite öl också, några tappra få. Men den slank ner dåligt och jag kände en annalkande huvudvärk som inte vill låta sig ignoreras eller drickas bort. Så det blev tidig hemgång. Hann med att se sista delen av The line of beauty till och med.

Jag har alltså fått min examen idag kan man väl säga. Happy halleluja. Vilken antiklimax. Kom med myrra, guld och rökelse - hon är färdig retorikkonsult. Nä, inget sånt. Bara ett stort vacuum.

Kommentarer
Postat av: Kjellmarlen

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2008-12-03 @ 09:02:57
URL: http://kjellmarlen.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0