En hård natt

Jag sov extremt hårt inatt. Drömde att jag andades genom tuber på land. Senare i drömmen började jag fridyka och bråka under vattnet. Undrar om jag hade lite andningsproblem i natt eller vad. Skulle inte förvåna mig för jag känner mig fortfarande trött och ganska frusen.

Jag gillar det här livet, undrar hur länge jag kommer att göra det. Och undrar hur länge det kommer att fortgå. Tänk  den dagen när jag tvingas gå till att av Arbetsförmedlingens jobbsökarmöte och sitta med andra och förnedras. Brrr.... Råkade komma att tänka på det igår när jag skulle sova. Trodde aldrig jag skulle kunna slappna av efter det.

Nu blir det kaffe och DN.

Kommentarer
Postat av: Honken

Härligt! Här har det också varit kaffe och DN. :-)

2007-01-09 @ 10:35:30
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Vegardanja

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2008-12-03 @ 19:10:51
URL: http://vegardanja.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0