En annan dag

Som ett led i min lathet blir det en liten laxbit tillagad i ugn med bulgur till middag. Gott, snabbt och lagar sig själv. Det är skönt. Då slipper jag uppehålla mig i köket så mycket. Istället kan jag göra något annat oviktigt. Som att blogga. Det är iofs viktigt i mitt liv verkar det som.

Väntar med spänning in min svullarkväll. Nöt- och bärmixen ligger och väntar på mig. Kanske ska få äta det medan jag tittar på något meningslöst. Som Let´s dance. Det är trots allt bara min första dag i frihet. Jag behöver inte göra viktiga och vettiga saker precis idag. Jag har massor av dagar på mig att göra viktiga och vettiga saker. Sen. Inte idag.


Kommentarer
Postat av: Rayanada

Great site keep up the good work

2009-05-25 @ 10:02:01
URL: http://rayanada.myblog.es

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0