Bagelsbak

Jag har äntligen kommit i bakartagen igen. Det har inte blivit något på ett tag och det är lite trist. Köpt bröd är inte så upphetsande egentligen. Men jag har haft en massa andra saker som tagit upp min tid och energi att jag inte har orkat helt enkelt. Idag blir det dock bagels. Mycket trevligt. Lite meckigt att baka, men gott när det är klart. Skulle kunna ha valt ett lite grövre bröd, men det får bli nästa gång.

Ett år höll jag på och bakade bröd innan jag trillade ur den rutinen. Jag hoppas den är tillbaka igen nu.

Kommentarer
Postat av: Sverreveronica

I like your website alot...its lots of fun...

2009-05-22 @ 09:48:55
URL: http://sverreveronica.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0