Lätta hjärtat

Känner ett lätt illamående i kroppen. Och det är inte vinterkräksjukan...

Fick äntligen prata med bruden som nyss kommit hem från bröllopsresan. Det kändes skönt att få prata av sig med henne. Att lätta mitt hjärta till någon som jag inte behöver ljuga för. Någon som inte dömer mig. Jag gillar framför allt att hon sitter med sin drömprins i drömslottet och lever ett fantastiskt liv. På något vis är det lättare att vara sårbar när hennes liv ter sig perfekt. Det är liksom omöjligt att matcha ändå. Vi har inte hunnit prata sedan bröllopet, och knappt då ens, så det fanns en del att avverka i samtalsväg.

Det var härligt att höra om lite annat också, vackra vyer och fint väder i Sydafrika. Vin och god mat. Jag känner mig så glad för hennes skull.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0