Dagens insats

Jag vaknade upp till klimathotet även imorse. Det stod på framsdian av DN att Jordens temperatur stiger allt snabbare. Jag behövde liksom inte läsa mer, jag inser problematiken ändå. Jag känner bara att jag vill göra något nu. Kan jag få mitt medlemssakap snart så att jag kan ge mig ut och börja engagera mig? Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre, vad kan jag göra omgående?

Den här morgonen har redan börjat med en liten tagg i själen av panik. Hur kan vi bara låta saker fortgå?

Puh, dags att engagera sig. Stirra ondsint på bilförare, börja kasta hundbajs på fabriker. Ja, vad annat kan jag i nuläget?

Kommentarer
Postat av: Honkenponken

Jaaa! Jag hänger gärna med och kastar hundbajs på fabriker! :-)

2007-02-03 @ 13:58:17
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack vad kul, jag ser fram emot en heldag i bajslukt... :-)

2007-02-03 @ 15:11:16
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0