Missar

Något jag inte riktigt tagit med i beräkningarna, vad gäller mina prioriteringar, var kollektivtrafiken. Vart kom allt folk ifrån? Eller vart tog tågen vägen kanske man också kan fråga sig? Det kan ställa till problem i mitt tajta tidsschema i höst.

Dessutom blir jag förbannad när jag måste sitta i möten som tar upp frågor där jag inte alls är behjälplig utan helt knäpptyst. Särskilt när folk tar privata telefonsamtal mitt i en utläggning. Samtalet kom, för den intresserade, att handla om ägg.

Ja, man skulle kunna säga att jag är lät irriterad idag. Eller snarare kanske jagad, och därmed irriterad när saker kommer i min väg och stör mig. Jag vill inte behöva bli stressad!!

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Erlingmiriam

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2009-07-17 @ 08:10:23
URL: http://erlingmiriam.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0