Hårt ansatt

Tydligen hade min chef tagit illa vid sig över att jag blivit så hårt ansatt igår under jobbtillställningen. Hon tyckte inte det var ok att de anställda på det andra företaget provocerat mig med avsikt på en arbetsmiddag. Särskilt inte när de gaddat ihop sig så emot mig.

Jag tycker det är lite rörande när folk oroar sig för mitt välmående, eller hur man nu ska se på det.

Jag går ju igång på att argumentera. Kanske särskilt med folk jag aldrig mer behöver träffa. Men jag kan erkänna att jag blev förbannad när de påstod att jag inte lät dem komma till tals när det i själva verket var de själva som käbblade i munnen på varandra...

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Vad var det de käbblade om. Vad diskuterade ni. Åååh, men åååh vad jag är nyfiken hahahah.

2007-08-22 @ 21:40:07
Postat av: Hanna

Miljö, väldigt hett =) Jag på miljöns sida, de andra på jordens undergångs... Det är ett hårt liv att vara miljönissa.

2007-08-22 @ 22:00:49
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blingbling

Aha, jag hade det på känn. Bra att du står på rätt sida. Sedan fick du en affärsidé också =D Den måste du förverkliga med den braiga kollegan :)

2007-08-22 @ 23:18:51
Postat av: Thorstella

Merci for all the wonderful writings

2009-12-23 @ 11:21:19
URL: http://thorstella.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0