Surdegen börjar arta sig

Så var sista handen lagd på rapporten för min del. Hoppas jag i alla fall. Det verkade som att skolkarna som skulle ha jobbat på med vissa delar i helgen inte har gjort så värst mycket alls. Därför fick jag sätta mig och verkligen skriva på istället för att bara korrläsa. Det är svårt att koncentrera sig på båda sakerna så det blev inte så mycket korrande. Hoppas de två kvarvarande instanserna, J och L, gör ett bättre jobb där. Men jag litar på dem helt och fullt. Även om jag inte la stor vikt vid korrandet hittade jag rätt mycket konstigheter. Vad har de tre tidigare instanserna gjort egentligen. Lite konstigt med tanke på att två av dem inte alls varit med och skrivit på rapporten särskilt mycket. Det känns lite surt, men jag vet att de vill väl. De har väl haft lite för mycket annat med livet antar jag.

Nu kan den som funderar på att söka till Högkolan i Gävle komma till mig och fråga vad de egentligen erbjuder, för jag har analyserat deras texter. Nåja, jag kan inte alls svara på vad de erbjuder i studieväg, för det är något de inte alls la någon tonvikt vid. Men i övrigt kan jag i alla fall svara på vad de står för. Sen hur det verkligen är att studera där vet jag inte. Men deras kärnvärden är jag väl bekant med.

Nåja, nog om det. Jag ska få trippa iväg och köra lite gym idag tänkte jag. Sov så otroligt gott inatt att jag känner mig toppen i kroppen. Jag var verkligen helt död igår efter jobbet och tvättandet och en inte lika lång nattsömn. Trodde aldrig att jag skulle bli återställd igen. Dessutom har jag ju lite svårt att komma i säng på kvällarna. Höll mig alltså vaken till 12 även om jag var helt slut. Galet och onödigt kan tyckas. Men sån är jag.

Kommentarer
Postat av: Mie*

Ska vi hjälpas åt tjejer?

http://teobok.blogg.se/280906093331_hjlp_rosa_bandet.html

2006-09-28 @ 12:05:10
URL: http://teobok.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0