Sökandet går vidare

Jag var lite stressad igårkväll över det här med praktiken för jag hade svårt att somna. När jag sen väl gjorde det var det den lätta och oroliga sömnen. Jag vaknade när tidningen kom (väldigt tidigt, jag hade väl precis somnat) och kunde inte somna om. Sen vaknade jag ett par gånge av grannen ovanför som rusar omkring hela nätterna. Grannen bredvid håller på att renovera lägenheten och (hanverkaren) har dörren öppen hela tiden så jag vaknade av typiska slipjlud också. Lite trist, bara för att jag inte hittar ett ställe jag vill hänga på och som vill ha mig där. Sökandet går vidare idag tänkte jag. Har inte många andra planer så det ska jag väl ha tid med.

Rent igår, var i stort sett lika bra som förra veckan. Linda (Bengtzing) var dagen till ära förkyld, men det märktes då inte på hennes sånginsatser. Hon kändes tyvärr inte mer bevkäm i sin roll som crackhora. Sen märker man en massa andra grejer när man sett den förut. Det blir lite jobbigt att sitta och jämföra hela tiden. Men storebrorsan var ändå värre. Han satt och suckade till och från. De kändes inte lika tajmade igår, inte i första akten i alla fall. De snubblade på ord och missade en tajming då de ska kasta ner ett par nycklar. Fönstret verkade kärva och det blev lite otight. Men på det stora hela var det föstås maffigt. Kom på mig själv med att sitta och sjunga med på slutet. Wopsi!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Fin bild du har. :D

2006-09-30 @ 01:06:01
URL: http://rainfor.blogg.se
Postat av: Alexbenedicte

Nice site keep it up

2009-05-20 @ 09:56:08
URL: http://alexbenedicte.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0