Mjölkkon

Jag har så sjukt mycket mjölk hemma som går ut inom några dagar. Jag gör verkligen inte av med så mycket mjölk, men av någon anledning har den hamnat i min kyl. Hur som helst tänkte jag försöka göra av med den. Så till middag blev den pannkakor. Då gick det åt lite i alla fall. Nu håller jag på att baka bröd. Det behövdes egentligen inte, men jag fryser ändå in så då kanske jag inte behöver baka så mycket nästa vecka. Det är ju alltid skönt.

Men det kommer ändå vara mjölk kvar imorgon. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Om jag hade varit en mjölkdrickare hade det inte varit ett större problem. Då hade jag kunnat dricka mjölk till maten. Men nu är jag ju inte det. Jag får helt enkelt dricka en massa kaffe med mjölk i. Det går ju bra. Göra en latte rent av kanske. Hmmm... Ja, vi får väl se hur det går imorgon. För då ska det göras av med en liter mjölk.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0