Misströstar

Jag har nu skickat iväg tre e-brev angående praktik, fått två nej och ett kanske. Jag börjar misströsta. Grejen är att jag inte är säker på vad nejen består i. Finns det inget behov av en retorikkonsult, eller är det utformningen av mina mejl som inte tilltalar. Jag tror att jag har svårt att se det som arbetsansökningar fullt ut, men det kanske jag borde. Jag börjar i alla fall känna att jag skrapar runt på botten. Alla andra har fått ja på typ första försöket. Suck! Jag vill inte börja misströsta innan jag ens tagit mig ut i arbetslivet. Jag har sett väldigt ljust på min arbetsverksamma framtid nämligen. Men jag kanske suger som retoriker.

Jag ska i alla fall gå på Rent ikväll - igen. Men nu är det ju i alla fall skarpt läge, det förra var ju "bara" genrep.

Kommentarer
Postat av: Timsilje

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-12 @ 11:00:12
URL: http://timsilje.20six.fr

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0