Lantis

Jag sa ju att jag inte var beredd att säga godnatt till landet riktigt ännu. Jag drar dit ikväll. Det kan nog vara bra för mig, här går det åt så jäkla mycket pengar att vara. Jag har ju nästan inget att göra på dagarna (det vill säga inga måsten) så dagarna går åt till att shoppa och det är inte bra på något vis för min ekonomi. Nu blir det i alla fall lite lantluft, kaffe på altanen och eventuellt en grillning. Aaaah, tänkt om jag skulle våga mig på ett dopp också. Det ska jag definitivt inte lova. Men det blir definitivt en lugn helg, precis i min smak (jag ska kanske inte ropa hej ännu, man vet aldrig vad som händer vid familjesammankomster :-). Jag håller som bäst på att bränna mina chanser till en lugn bussfärd genom att dricka en rejäl kopp kaffe. Jag kommer att vara kissnödig redan vis Roslagstull...

Hur ska ni fördriva helgen?

Kommentarer
Postat av: Tinna

Jag jobbar, så jag kan säga att jag är grymt avis på dig som får åka bort lite :): Hoppas du får det mysigt!

2006-09-15 @ 15:45:42
URL: http://tinnalove.blogg.se
Postat av: Arntnatasha

Interesting. No more comment :)

2009-03-27 @ 11:02:14
URL: http://arntnatasha.20six.fr

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0