Fondue

Jag var i skolan idag och gymmade efteråt. Sen åkte jag till L&M på Lidingö för att inta middag. Jag fixade en Cosmopolitan som fördrink. Sen åt vi köttfondue med en massa guckor till middag. Det blev frukt med vit choklad i ugn till efterrätt. Till det en del rödvin. Jag drack inga mängder med tanke på morgondagen. Så vuxen jag känner mig. De andra drack nog mer och kunde vara kvar längre (läs: jag började gäspa som aldrig) så jag fick åka hem själv. På vardagar blir det lite omständigt iom att tuben inte går på natten. Blev nattbuss av olika slag. Men hem kom jag till slut.

Vi bestämde att vi ska ha en liten spontan kräftskiva på söndag. Gott med kräftor. Har inte ätit några i år så det blir bra. Ska vara hos mig på innergården. Nu ska jag nog soova!


Kommentarer
Postat av: Loverotterdam

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2008-01-02 @ 23:21:50
URL: http://loverotterdam.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0