Fab gymming 4

Jag sprang på P imorse. Hon var på väg till gymmet, mitt gym. Tydligen har hon precis införskaffat sig ett medlemsskap och blivit helt addicted. Det känns roligt att det är lite folk jag känner som hänger där. Hon hade i sin tur dragit med sig L. Så vet jag sen tidigare att även A tränar där. Nu har jag alltså möjlighet att träna tillsammans med andra. Tyvärr är jag lite av en ensamspelare även i det avseendet, men nu finns det alternativ i alla fall. Vi skulle kunna bli värsta gymhuliganerna. Det kan bli lite svårt med tanke på att vi inte är särskilt huliganiga av os. Men då får vi väl istället satsa på lite tights, gymnastikdräkt, pannband och benvärmare och bli Susanne Lanefelt-wannabees. Jag tror vi skulle bli en rätt brokig skara, men vad gör väl det? Jag älskar benvärmare så mig skulle det passa utmärkt! Och kniiiiip...

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ha, samma här med ensamspelare, hur kommer det sdig att visa är så?
Benvärmare äger!

2006-09-15 @ 13:49:18
URL: http://rainfor.blogg.se
Postat av: Paulina

...jag menade hur kommer det SIG att VISSA är så. ;P

2006-09-15 @ 13:50:03
URL: http://rainfor.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0