Det här med praktiken

Jag verkar bli mer och mer ensam kvar bland dem som ännu inte fixat någon praktik. Och orsaken är helt trivial - jag har inte orkat helt enkelt. Men det verkar inte vara något problemm, för alla som har sökt har även funnit. En tjej kommer till och med att få betalt! De hade insisterat på att betala henne för att hon jobbade och även blivit lyriska då de förstått att det var hennes sista termin på programmet. Så vad göra? Kanske är dags att skriva ihop något i alla fall. Sen är det bara att leta upp någon att skicka det till. Hur svårt kan det vara?

Har haft redovisningar av projektet i skolan idag i 4 timmar. Jag känner mig lite mör efter allt lyssnande. Men vi fick ju i alla fall en halvtimme i rampljuset. Eller en sjättedel av halvtimmen i alla fall. Alla blev helt chockade över hur många vi var i vår grupp. Alla var mellan 2 och 4 personer. Vi är 6 i vår grupp. Vi fyllde upp ytan framför tavlan bra i alla fall. Nu är det bara skrivandet kvar, sen är alles klar.


Kommentarer
Postat av: Marie

beundrar praktikplatser som faktiskt insisterar på att betala - det e schysst det. Finns många som annars utnyttjar systemet..

2006-09-18 @ 16:16:36
URL: http://blogg.passagen.se/doftis

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0