Dansaren

Igår på dansen hade läraren med sig sin "vän", B. Oooh, vad han kändes bekant. Men jag kunde inte placera honom och det är så irriterande. Kanske hänger han på studiefrämjandet, i någon butik, på något av mina gym... Ja, bekant var han och för övrigt väldigt snygg :-) Han var med på vår koreografi hela dansen och jag fick stå längst bak med honom. Det kändes lite jobbigt att stå bredvid en dansare. Jag kände mig så mycket sämre. Som tur var kunde jag inte se mig själv i spegeln från längst bak i alla fall. Jag gillar inte när jag hamnar längst bak annars. Men det fanns mycket plats där och det var ju skönt. Plus att han hängde där då.

Kommentarer
Postat av: Karin i London

ojoj, jag vet vad du menar. jag brukade alltid sno åt mig halva salen bakom alla andra när jag dansade. men hu! ibland kommer det en sådan där duktigt jäkel och då är det jobbigt!

2006-09-21 @ 15:35:22
URL: http://beetlebum.blogg.se
Postat av: Abdulvanja

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2010-01-15 @ 14:55:01
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0