Bullbak och Jim Carrey

Bullmamma blev jag idag. Bakade en plåt bullar (efter att ha satt i mig halva degen - I love dough) som jag nu funderar på att sätta i mig. Egentligen är jag inte så sugen (särskilt inte efter att ha ätit en massa deg), men de är ju som godast när de är nybakade. Vet inte varför sockret alltid fastnar i bakduken. För mina bullar har aldrig något socker på, allt sitter fast i bakduken. Inte hela världen, men lite irriterande.

Om en stund ska jag få se Liar, liar. Ja, jag erkänner, jag är tröstlöst förälskad i Jim Carrey. Jag blev det, helt oväntat, härom året. När han kom och plötsligt blev stor var jag inte särksilt imponerad. Sen råkade jag se en hel rad filmer med honom på raken och *pladask* så var jag helt nere i honom. Inget får mig att bli som förälskad som gummiansikten och överspel (i alla fall när det gäller honom). Han är min idol och förebild. Snygg? Nej, kanske inte. Men som sagt, gummiansiktet är hela grejen. Av någon anledning gillar jag även Maura Tierney också. Antagligen mest för att jag är förälskad i Cityakuten (de lite äldre avsnitten i alla fall), för egentligen vet jag inte om hon är så fantastisk. Hennes grej är i alla fall att stå med armarna i kors. För hon gör det heeeeeela tiden.

*Bing och bong* så var kaffet slut. Let the show begin!

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0