Brödbod

Jag har idag köpt bröd. Det kändes stort. Det var inte igår jag åt Skogaholmslimpa kan jag säga. Mina förväntningar på detta bröd är alltid väldigt stora. När jag är utomlands en längre period kan jag längta efter detta bröd med ost på. Om jag varit magsjuk ett par dagar är det detta bröd jag suktar efter. Jag har varken varit utomlands eller magsjuk, men jag köpte mig lite bröd ändå. Och jag blev så besviken. Varför köper man bröd? Jag täntke att jag kanske blivit lite trött på det bröd som jag bakar och att jag var värd att slippa baka idag (jag hade inte riktigt tid heller). Men jag kan nog faktiskt äta mitt bröd ett tag till. Det är gott jämfört med köpbröd.

Såg förresten "Du är vad du äter" med Kicki D som jag spelade in i torsdags (viktigt eftersom jag var på Rent :-). Det var lite rart. Skulle vara kul att gå till en dietist faktiskt. Även om jag inte behöver gå ner i vikt skulle det vara kul att få goda råd. Jag vill ju få i mig tillräckligt med proteiner med tanke på all träning och försök till att bygga muskler.

Nu ska jag gå och äta min gröt :-)

Kommentarer
Postat av: Honken

Åhh, vad lyxigt med hembakat bröd! Jag är så himla dålig på att baka bara... :-/

2006-09-26 @ 07:18:45
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Nicolaivanja

Nice security code. Does it work?

2009-01-22 @ 13:03:03
URL: http://nicolaivanja.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0