Blivande rockstjärnor

Vi har fått en så bra energi i bandet. Idag hade vi ytterligare ett riktigt stort rep. En grym trummis måste vara a och o, för vi har aldrig låtit så här bra. Jag blir så inspirerad att bli bättre när vi låter så där mäktiga, tajta och har så mycket energi. Jag tror att det gäller alla i bandet. Låtarna känns helt nya när trummorna sitter där som en smäck.

Hur som helst är det klart nu att det blir en spelning, alla är med på det och alla kan. Jag är så lyckligt. Våra senaste rep gör att jag känner mig mycket hoppfull inför det också. Vårt band är helt grymt just nu, vi toppar repen varje gång. Jag längtar!! 25 november kommer att bli en stor dag i mitt liv.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0