Singelrum

Jag inser att det finns tillfällen när det skulle vara roligare att vara två. Definitivt. Exempelvis när man ska på bröllop på annan ort och måste sova kvar. Som tur är får jag åka bil med G från bandet. Det känns mycket bra. Men det tog tid för mig att ta tag i mitt boende. Det är så trist att bestämma själv var man ska bo och sedan boka ett singelrum. Mycket märkligt och något som jag aldrig tidigare gjort. Men det värsta är frukosten. Hur ska jag klara av att äta frukost ensam? Jag klarar inte av att äta själv bland folk, har aldrig gjort. Jag undviker det i möjligaste mån. Men ibland blir det väl oundvikligt.

Kanske kan bli en förbättringspunkt på min affirmationslista. Jag ska bli bättre på att äta ute själv. Nu.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Det går alltid bra att läsa en tidning när man äter en ensam hotellfrukost. Då tänker folk inte så mycket på en, om det är det du tänkte på.

2006-11-29 @ 11:31:16
URL: http://rainfor.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0