Ok

Nä, det var inte de mäktigaste spelningen jag har gjort någonsin och vi fick kämpa jävligt hårt mot förutsättningarna. Ändå var vi helt jäkla grymma. Alla kanske inte inser det. Framför allt är folk snabba att berätta hur usla vi var första två låtarna vilket vi är medvetna om.

Men framför allt har jag skaffat mig en nygammal vän ikväll. Jo, han berättade hur han tyckte att vi skulle blivit ett fantastiskt par en gång i tiden samtidigt som han insåg att vi aldrig skulle blivit ett särskilt bra sådant - 13 år emellan oss och så. Men eftersom vi insett det borde vi bli kunna bli världens bästa vänner. För vi var helt underbara ivkäll. Jag saknar honom redan. Vi hade en rätt bra diskussion där han insåg att han pratar mer än han lyssnar. Det är något vi måste arbeta på.

Jag funderar på vad jag ska skriva i det e-brev jag ska skriva till honom imorgon bitti. Jag saknar honom - den gifta mannen.

Kommentarer
Postat av: Kimmaiken

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-03-30 @ 14:27:02
URL: http://kimmaiken.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0