Miljona miljona

Hade ett grymt bra rep idag. Allt kändes bra och temperaturen var på topp. Nu har vi bara två rep kvar tills det är spelning. Jag blir lite stressad när jag tänker på det. Även om allt känns bra så blir det inte 100 % precis varje gång. Och det måste det ju bli på spelningen. Men med en massa adrenalin i kroppen ska väl allt bli bra.

Jag funderar fortfarande vad jag ska ha på mig. Kanske min underklänning som jag shoppade i helgen. Under något alltså. Den är så schysst 70-tal. Dessutom lunktar den farmor så den måste verklgien komma från någon som hade den på 60-70-talet. Jag är löjligt nöjd med den i alla fall.

Så måste vi fortfarande hitta rätt i bandnamnsdjungeln. Inom två veckor. Vi kan inte ha kvar vårt gamla namn. Måste. Hitta. Ultimat. Nytt. Namn.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0