Jobbsökande

Jag har äntligen börjat titta lite efter jobb. Det börjar väl bli dags med tanke på att jag sparkas ut i arbetslivet efter jul. Idag bläddrade jag i DN:s jobbsidor. Bara en sån sak. Hittade dessutom några titlar jag skulle kunna tänka mig. Jag tänkte ta någon dag (när jag nu ska hinna med det) och surfa runt och kolla på dessa jobb lite noggrannare.

Eller också tar jag en dag och söker oannonserade jobb på mina drömarbetsplatser. Jag vet nog vilka det skulle kunna vara. Det är dags nu.

Kommentarer
Postat av: Karin i London

jahadu, då är vi ju i samma situation, fast tvärtom, jag släpas ju liksom ut ur arbetslivet och in i studentlivet nsart - varför är förändringar så jobbiga?! kram

2006-11-13 @ 20:31:23
URL: http://beetlebum.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0