Bilder ur framtiden

Åh, jag var så aktiv på förmiddagen. Satt och arbetade på som tusan. Sen planerade vi resten av veckan och jag insåg hur mycket roliga saker jag ska få göra under veckan. Så det gjorde det svårmotiverat att sitta och analysera text resten av dagen. Dumt! För tiden går så långsamt när jag inte gör något. Och jag vill att den ska gå fort eftersom jag ska repa med bandet ikväll.

Imorgon har jag inte heller något inbokat utom att sitta med det jag skulle gjort idag. Så jag måste släpa mig igenom morgondagen också. Men sen så, blir det bara roligt!

Igår hittade jag ett jobb jag ville söka. Ojojoj, vad jag mottagaranpassade brevet. Frågan är bara om det går hem. Det får vi se. Måste tvinga någon att läsa igenom det innan jag skickar det. Inte drömjobbet kanske, men drömorganisationen är det. Så det vore ändå kul att få jobba där antar jag.


Kommentarer
Postat av: Torkelelina

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-03-09 @ 10:51:11
URL: http://torkelelina.20six.fr
Postat av: Torkelelina

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-03-09 @ 10:55:16
URL: http://torkelelina.20six.fr

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0