Sprida riskerna

Ja, det gäller ju att sprida riskerna, inte lägga alla äggen i samma korg och så vidare. Så ska man ju prova på en massa olika saker också innan man verkligen bestämmer sig, inte slå första bollen eller ta första jobberbjudandet etc. Därför provar jag den här bloggsidan ett tag. Hittills känns det mycket bra.

Den här dagen har flugit iväg. Framför allt för att jag har lekt med min bästa vän - datorn alltså. Det tar upp all min tid nu för tiden. Det skapar även en viss stelhet i min rygg. Som om jag inte var stel innan. Förstår inte att det ska vara så svårt att sitta skönt framför en dator. Jag tror då aldrig att jag har lyckats.

Nåja, kvällen har glidit över i tidig morgon. Kanske är dags att köra ett pass i sängen innan det är dags att sätta sig här igen. Gäsp! känns så i kroppen i alla fall. Godnatt och tack för idag!


Kommentarer
Postat av: Tom

Köra ett pass i sängen? Kommer nog inte upp i 9 kommentarer men gick tillbaka och läste lite iaf.

2008-04-08 @ 00:02:24
Postat av: Hanna

Tom: A.k.a. sova. Bättre kan du ;)

2008-04-08 @ 21:28:12
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0