Vill ha tidningen

Min prenumeration löper ut vilken dag som helst. Det känns lite jobbigt. Vilken morgon som helst kan min hallmatta se alldeles naken och ensam ut. Har inte fått erbjudande om en ny heller - jag betalar ju aldrig fullt pris på en prenumeration. Det värsta är att jag som working girl aldrig hinner läsa den. På morgonen äter jag inte ens frukost hemma längre. Jag gör en macka som jag fikar i mig på jobbet. Jag saknar att läsa tidningen. Men om jag får ett nytt erbjudande kan jag ju köra igång den lagom till semestern eller när skolan börjar igen. Då lär jag ju få tid igen :-)

En annan jobbig sak med tidningen är att man måste bära ut den. Jag har inte riktigt haft tid med det på ett tag (heller) så just nu sväller det över att tidningar i min garderob. I skrivande stund har jag egentligen inget viktigt för mig (förutom att blogga då) så jag borde ju verkligen sticka ut med dem. Jaaa, jag får väl göra det nu.

Kommentarer
Postat av: Geirmathilda

Brilliant site. Cheers.

2008-12-15 @ 15:49:39
URL: http://geirmathilda.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0