Popcorn

Jag hade tänkt att jag skulle få popcorn idag. Jag var lite småbakis från igår och champagnen. Min mage har liksom ekat hela dagen. Så jag fick pizza till middag. Jag äter sällan spontana pizzor. Men det var för jobbigt att sätta igång och laga mat så jag köpte med mig en på vägen hem. Sen hade jag tänkt att jag skulle få popcorn. Blev så himla sugen igår, för när jag gick hemifrån på kvällen luktade det popcorn på hela innergården. Mmmm... Det är annat än lukten av chips det. Ja, men nu blev det inte så. Istället somnade jag förstås till någon timme ikväll efter pizzan (som jag för övrigt fick i mig hela av). Jag kunde verkligen inte sitta upp. Helt slut efter en hård dag på jobbet. Otroligt att jag alls pallade. Jag klarar inte att parta i veckorna längre. Eller knappt annars heller för den delen. Men det var mysigt att få ta den där turen hem i sommarnatten. Helt underbart faktiskt! Och ljuvligt svalt. Kanske är det jag behöver för att kunna andas ikväll. En liten tur i den lena sommarnatten. Eller popcorn.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Blev det några popcorn?? Pizza är bra bakismedicin...konstigt att man blir såå sugen på onyttig mat just då!

2006-07-08 @ 12:46:03
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Linuskarine

really good site!!

2009-03-10 @ 08:56:58
URL: http://linuskarine.myblog.es

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0